...حقوق نوشت...

نویسندگان
پیوندها

۱۱ مطلب در مهر ۱۳۹۰ ثبت شده است

زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۱

فاطمه علیزاده | پنجشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۰، ۰۴:۵۲ ب.ظ
قائم‌مقام سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 91 از 17 آبان‌ماه خبر داد.

 

ابراهیم خدایی قائم‌مقام سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با فارس از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ از ۱۷ آبان‌ماه خبر داد و مهلت داوطلبان برای ثبت‌نام را ۸ روز اعلام کرد.

 

به گفته وی ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۱ از ۱۷ آبان‌ماه آغاز می‌شود و تا ۲۵ آبان‌ماه ادامه دارد.

 

قائم‌مقام سازمان سنجش آموزش کشور زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ را روزهای ۲۶ تا ۲۸ بهمن‌ماه اعلام کرد.

 

وی از افزایش تعدادی رشته بین رشته‌ای در آزمون کارشناسی ارشد ۹۱ نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: ظرفیت پذیرش آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ هنوز مشخص نیست.

  • فاطمه علیزاده

ثبت نام آزمون کارآموزی وکالت سال 90تا 30 مهر ادامه دارد

فاطمه علیزاده | پنجشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۰، ۰۴:۵۱ ب.ظ
کشاورز در گفت‌وگو با ایسنا:
ثبت نام آزمون کارآموزی وکالت تا 30 مهر ادامه داد
داوطلبان به‌ هیچ‌وجه نمی‌توانند کد کانون مورد نظرشان را تغییر دهند

سرویس: فقه و حقوق - حقوق اجتماعی
1390/07/24
10-16-2011
12:03:36
9007-17174: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: فقه و حقوق - حقوق اجتماعی

رییس اتحادیه‌ سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران درباره ثبت نام آزمون کارآموزی وکالت گفت: ثبت نام داوطلبان شرکت در این آزمون از صبح روز یکشنبه ـ 24 مهرماه ـ آغاز شده و تا 30 مهرماه ادامه خواهد داشت.

بهمن کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تصریح کرد: به منظور تسهیل امور ثبت نام و جلوگیری از تراکم، از روز یکشنبه 17 مهرماه فروش کارت اعتباری ثبت نام آزمون آغاز شد و این روند همزمان با ثبت نام ادامه دارد.

وی تاکید کرد: در صورت وجود هر نقصی در روند ثبت نام از قبیل اشتباه در نام و سایر موارد، داوطلبانی که ثبت نام را انجام داده و کد رهگیری دریافت کرده‌اند می‌توانند در روزهای اعلام شده در سایت اسکودا و روزنامه اطلاعات به مکان‌هایی که برای استقرار باجه‌های رفع نقص در مقر کانون‌های 21 گانه در نظر گرفته شده، مراجعه و مشکل را حل کنند.

رییس اسکودا خاطرنشان کرد: داوطلبان پس از ثبت نام به هیچ عنوان نمی‌توانند کد خود را تغییر دهند و کانونی را که قصد شرکت در آن را داشته‌اند و برای آن ثبت نام کرده‌اند، عوض کنند.

  • فاطمه علیزاده

آزمون وکالت سایر کانون‌ها به جز کانون مرکز طبق روال سابق خواهد بود

فاطمه علیزاده | پنجشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۰، ۰۴:۵۰ ب.ظ
اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری کشور:

آزمون وکالت سایر کانون‌ها به جز کانون مرکز طبق روال سابق خواهد بود
                                       
اتحادیه‌ی سراسری کانون‌های وکلای دادگستری کشور اعلام کرد که دو مرحله‌ای بودن آزمون وکالت سال ۹۰ مختص کانون مرکز است و سایر کانون‌ها همانند روال سال‌های قبل عمل خواهند کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری کشور اعلام کرده است که جذب ۱۲۲۰ نفر از طریق آزمون تشریحی از بین۲۴۴۰ نفر تنها مربوط به کانون مرکز است و آزمون سایر کانون‌ها همانند سال‌های قبل انجام خواهد شد.

روز جمعه و به نقل از بهمن کشاورز در نشستی خبری با حضور نمایندگان رسانه‌های استان قزوین مطلبی منتشر شد که طی آن آمده بود: «کشاورز همچنین از پذیرش ۱۲۲۰ نفر در آزمون وکالت امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: مرحله اول آزمون وکالت امسال به صورت تستی برگزار خواهد شد و در مرحله دوم ۱۲۲۰ نفر از طریق آزمون تشریحی از بین ۲۴۴۰ نفر انتخاب خواهند شد.» که بر این اساس روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری تاکید دارد، این نقل قول صرفا مربوط به کانون مرکز بوده است و آزمون در سایر کانون‌ها طبق روال سال‌های گذشته و در یک مرحله و به صورت تستی انجام خواهد شد.
  • فاطمه علیزاده

امتیاز...

فاطمه علیزاده | دوشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۰، ۱۲:۲۴ ب.ظ
سلام به همگی...

من تو یه مسابقه ای که سایت پارسه برگزار کرده بود شرکت کردم و جز ۱۰۰ نفر نهایی شدم اما

این مرحله اولش بود برای مرحله بعدی نیاز به کسب امتیاز مثبت دارم ...

خوشحال میشم به این ادرس سری بزنید و به نظرم رای بدین ...

ضمنا اسمم چهارمین اسمه ...فاطمه علیزاده...

اینم ادرسش :

http://www.1moretest.ir/100-نظر-برتر/نظرات-برتر-پرسش-ظرفیت-تست-زنی-افراد.html

پیشاپیش ممنون...

 

  • فاطمه علیزاده

ظرفیت بورسیه دکتری در سال جاری

فاطمه علیزاده | چهارشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۰، ۰۶:۰۷ ق.ظ
رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، با اشاره به آمار ظرفیت پذیرش بورسیه در دانشگاههای داخل کشور گفت: برای امسال از سوی کل دانشگاههای کشور ظرفیتی برابر 4 هزار و 500 نفر برای بورسیه به وزارت علوم اعلام شده است.
به گزارش مهر محمدرضا مردانی درباره دانشگاههایی که دارای بیشترین تقاضای جذب بورسیه هستند، گفت: دانشگاه پیام نور با ۸۷۶ نفر و بعد از آن دانشگاههای تهران، علم و صنعت و شیراز دارای بالاترین تقاضا برای بورسیه داخل هستند.

رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم گفت: بورسیه داخل از میان دانشجویان دکتری که متقاضی بورس هستند جذب می شود.

وی اظهار داشت: برای امسال از سوی دانشگاهها ظرفیت مورد تقاضای بورس دکتری اعلام شده اما این آمار کمتر از تقاضای دانشجویان دکتری است و هر سال تعداد متقاضیان برای بورس بیشتر از ظرفیت اعلام شده از سوی دانشگاهها است.

  • فاطمه علیزاده
نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 90 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی کارنامه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 90 این دانشگاه از ساعت 14روز پنج شنبه مورخ 7/7/90 در پایگاه اینترنتی اعلام نتایج به نشانی www.azmoon.com قابل مشاهده است.
داوطلبان گرامی می توانند ضمن مراجعه به پایگاه یاد شده با ارائه مشخصات داوطلبی،کارنامه خود را مشاهده نمایند.
پذیرفته شدگان این مرحله می توانند روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 9و10 مهرماه جهت ثبت نام به واحدهای دانشگاهی محل پذیرش مراجعه نمایند.اطلاعیه مربوط به زمان و چگونگی ثبت نام از داوطلبان در روزنامه آفرینش مورخ 90/7/7 و به طور همزمان در پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون به آدرس www.pubr-azmoon.com منتشر شده است.
  • فاطمه علیزاده

اغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 91 در آبان و برگزاری آزمون در دهه سوم بهمن

سرورالدین با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال 91 در آبان ماه، ادامه داد: آزمون کارشناسی ارشد 91 دهه سوم بهمن ماه برگزار می‌شود.

رییس سازمان سنجش در خصوص نحوه اجرای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، خاطرنشان کرد: آزمون همانند سال گذشته برگزار می‌شود و هیچ تغییری در آن اعمال نشده است

  • فاطمه علیزاده

جزوه الکترونیکی اداری (1)برای تلفن همراه(موبایل)

فاطمه علیزاده | چهارشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۰، ۰۷:۴۷ ق.ظ
این جزوه یکی از مختصرترین ،شیواترین و در عین جال کاملترین جزوه های اداری موجود می باشد.
هر کسی که بخواهد به سرعت اطلاعات مفیدی و جالبی در مورد حقوق اداری بدست بیاورد این جزوه را از دست نمی دهد.
همچنین از این جزوه برای وقت کم میشه برا شرکت در آزمونهای استخدامی استفاده کرد.

 

دانلود فایل PDF

منبع: سایت حق گستر                                      

  • فاطمه علیزاده

جزوه حقوق اداری (1)

فاطمه علیزاده | چهارشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۰، ۰۷:۴۵ ق.ظ
حقوق اداری یکی از شاخه های حقوق عمومی است که قواعد و مقررات حاکم بر اشخاص حقوقی حقوق عمومی (سازمان های اداری) و مأمورین آنها و روابط اینان با مردم را بررسی می کند. این رشته از جوان ترین شاخه های علم حقوق بوده و مرهون تغییر نگرشی است که از زمان انقلاب کبیر فرانسه نسبت به دولت ایجاد شد.
تا آن زمان وظایف دولت بیشتر به حفظ مالکیت های فردی، تنظیم روابط اشخاص خصوصی و اعمال ژاندارم از جمله حراست از مرزها محدود می شد. لیکن با گسترش و پیچیده شدن روابط اجتماعی انسانها و توسعه ماشینیسم، ضرورت دخالت دولت در امور عمومی احساس شده و با پذیرش نظریه دولت-رفاه، به تدریج دولت ها مسؤول انجام خدمات عمومی و پلیس اداری شدند.
در این میان، تنظیم روابط بین مردم با نهادها و سازمان های عهده دار امور عمومی و مأمورین آنها قواعد و مقررات ویژه ای را می طلبید. این دسته از قواعد و مقررات را امروزه حقوق اداری می نامند. به هرحال امروزه حقوق اداری مجموعه نامدون از قوانین و مقررات است که مسایل و موضوعات مختلفی را مطمح نظر قرار می دهد.
   
 دانلود فایل PDF
  • فاطمه علیزاده

عضویت دانشگاه گیلان در اتحادیه دانشگاه های جهان (IAU)

فاطمه علیزاده | چهارشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۰، ۰۷:۴۱ ق.ظ
دانشگاه گیلان به عنوان عضو اصلی اتحادیه دانشگاههای جهان (IAU) انتخاب شد

مدیر دفتر همکاری های علمی و روابط بین الملل دانشگاه گیلان  با اعلام  این خبر گفت:به جهت توسعه همکاریهای علمی، آموزشی و تحقیقاتی با دانشگاههای مختلف جهان، پس از مکاتبات و پیگیریهای صورت گرفته با اتحادیه دانشگاههای جهان (IAU) و ارسال مدارک خواسته شده در چند مرحله; تقاضای عضویت این دانشگاه در جلسه مربوطه مطرح شده و خوشبختانه با عضویت دانشگاه گیلان در اتحادیه دانشگاههای جهان که دفتر مرکزی آن در پاریس می باشد، موافقت شده است و از مرداد ماه سال جاری دانشگاه گیلان به عنوان عضو اصلی اتحادیه دانشگاههای جهان می باشد.

دکتر افشار محمدیان افزود: امید است اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان دانشگاه خصوصا در مقاطع تحصیلات تکمیلی در گرایشهای مختلف بتوانند به نحو مطلوب از تسهیلات ارایه شده در این اتحادیه بهره مند شوند.

* جهت اطلاع از فعالیتها و پتانسیلها و همچنین نحوه استفاده و برخورداری از امکانات و تسهیلات موجود در اتحادیه مذکور می توانید به سایت ذیل مراجعه کنید : http://www.iau-aiu.net/
  • فاطمه علیزاده