...حقوق نوشت...

نویسندگان
پیوندها

آزمون وکالت سایر کانون‌ها به جز کانون مرکز طبق روال سابق خواهد بود

فاطمه علیزاده | پنجشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۰، ۰۴:۵۰ ب.ظ
اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری کشور:

آزمون وکالت سایر کانون‌ها به جز کانون مرکز طبق روال سابق خواهد بود
                                       
اتحادیه‌ی سراسری کانون‌های وکلای دادگستری کشور اعلام کرد که دو مرحله‌ای بودن آزمون وکالت سال ۹۰ مختص کانون مرکز است و سایر کانون‌ها همانند روال سال‌های قبل عمل خواهند کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری کشور اعلام کرده است که جذب ۱۲۲۰ نفر از طریق آزمون تشریحی از بین۲۴۴۰ نفر تنها مربوط به کانون مرکز است و آزمون سایر کانون‌ها همانند سال‌های قبل انجام خواهد شد.

روز جمعه و به نقل از بهمن کشاورز در نشستی خبری با حضور نمایندگان رسانه‌های استان قزوین مطلبی منتشر شد که طی آن آمده بود: «کشاورز همچنین از پذیرش ۱۲۲۰ نفر در آزمون وکالت امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: مرحله اول آزمون وکالت امسال به صورت تستی برگزار خواهد شد و در مرحله دوم ۱۲۲۰ نفر از طریق آزمون تشریحی از بین ۲۴۴۰ نفر انتخاب خواهند شد.» که بر این اساس روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری تاکید دارد، این نقل قول صرفا مربوط به کانون مرکز بوده است و آزمون در سایر کانون‌ها طبق روال سال‌های گذشته و در یک مرحله و به صورت تستی انجام خواهد شد.
  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی