...حقوق نوشت...

نویسندگان
پیوندها

۱۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۱ ثبت شده است

دانلود جدیدترین نسخه ترمینولوژی حقوق برای موبایل

فاطمه علیزاده | سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۱، ۰۸:۰۱ ق.ظ
دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار ترمینولوژی حقوقی برای موبایل سازگار با قریب به اتفاق تلفن های همراه موجود در ایران و همچنین جدیدترین نسخه گوشیهای موجود با سیستم عامل آندروید... 


این برنامه سازگار می باشد با سیستم عامل های:

پلتفرم سیمبین

پلتفرم جاوا

پلتفرم آندروید
دریافت نسخه ی معمولی




دریافت نسخه مخصوص سیستمهای آندروید

 منبع: حق گستر

  • فاطمه علیزاده

هفدهمین المپیاد علمی ـ دانشجویی کشور 7 و 8 اردیبهشت برگزار می‌شود

فاطمه علیزاده | سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۱، ۰۷:۵۸ ق.ظ
هفدهمین المپیاد غیرمتمرکز علمی ـ دانشجویی کشور در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه 1391 در مراکز هشت قطب دانشگاهی برگزار می‌شود.
قطب‌ها و دانشگاه‌های برگزار کننده این المپیاد عبارتند از:
1- قطب یک، دانشگاه تربیت مدرس
2- قطب دو، دانشگاه مازندران
3- قطب سه، دانشگاه فردوسی مشهد
4- قطب چهار، دانشگاه تبریز
5- قطب پنج، دانشگاه اصفهان
6- قطب شش، دانشگاه شیراز
7- قطب هفت، دانشگاه شهید باهنر کرمان
8- قطب هشت، دانشگاه بوعلی‌سینا همدان
علاوه بر مراکز هشتگانه یاد شده، در برخی از دانشگاه‌ها نظیر دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان، رازی کرمانشاه، لرستان، کردستان و شهید چمران اهواز نیز آزمون به صورت نیمه‌متمرکز برگزار می‌شود.
مرحله اول هفدهمین المپیاد علمی ـ دانشجویی غیرمتمرکز در 16 رشته (به جز طراحی صنعتی) برگزار می‌شود. در این آزمون که از ساعت 8 صبح روز پنج‌شنبه 7/2/91 آغاز می‌شود و ساعت 17 روز جمعه 8/2/91 پایان می‌یابد، حدود 2000 نفر باهم رقابت خواهند کرد.
نتایج هفدهمین المپیاد علمی ـ دانشجویی کشور، هفته سوم خردادماه 1391 از طریق سایت مرکز المپیاد به آدرس: http://olympiad.sanjesh.org  و همچنین، هفته‌‌نامه پیک‌سنجش به اطلاع همگان خواهد رسید.
مرحله نهایی این المپیاد در روزهای 20 تا 22 تیرماه در تهران برگزار خواهد شد.
خاطرنشان می‌سازد که المپیاد رشته‌های شیمی و ریاضی در سطح بین‌المللی با حضور داوطلبانی از سایر کشورها برگزار خواهد شد؛ لذا مرحله نهایی این دو رشته در روزهای 24 تا 26 تیرماه برگزار می‌گردد.

  • فاطمه علیزاده

دریافت کارت شرکت در آزمون مجدد کارآموزی وکالت کانون گیلان سال ۹۰

فاطمه علیزاده | سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۱، ۰۷:۵۷ ق.ظ

http://sanjesh.org/

  • فاطمه علیزاده

قانون جدید مجازات اسلامی(تنقیح شده با 972 ماده)به ریس جمهور ابلاغ شد

فاطمه علیزاده | سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۱، ۰۷:۵۵ ق.ظ

جهت دریافت اینجا را کلیک نمایید

  • فاطمه علیزاده

کارنامه مرحله دوم تشریحی ازمون وکالت...

فاطمه علیزاده | سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۱، ۰۷:۵۲ ق.ظ
  • فاطمه علیزاده

لیست قبول شدگان آزمون کارآموزی سال 1390

فاطمه علیزاده | سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۱، ۰۷:۵۱ ق.ظ
  • فاطمه علیزاده
بر اساس مصوبه شورای اجرایی اسکودا در تاریخ ۲۰/۱۱/۹۰ در خصوص برگزاری آزمون مجدد وکالت کانون وکلای دادگستری گیلان به علت شرایط نامساعد جوی ، ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان به اطلاع می رساند: کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان از روز دوشنبه مورخ ۲۸/۱/۹۱ تا پایان روز چهارشنبه مورخ۳۰/۱/۹۱ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org توزیع می گردد.

داوطلبان موظف اند در روزهای مقرر با مراجعه به سایت مذکور و وارد نمودن اطلاعات درخواستی نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

تذکرات:

۱-صدور کارت شرکت در آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشوردلیل تایید صحت مدارک متقاضیان برای صدور پروانه کارآموزی توسط کانونهای وکلای دادگستری نمی باشد.

۲- کلیه داوطلبانی که در زمان مقرر (مهر ماه سال ۹۰) در آزمون ثبت نام نموده اند و حوزه آنان کانون گیلان می باشد حق شرکت در آزمون مجدد این کانون را دارند.

۳- مجموع بالاترین نمره هر یک از دو آزمون ، ملاک عمل برای گزینش علمی داوطلب خواهد بود.

۴- در صورت مشاهده نقص در اطلاعات کارت شرکت در آزمون، داوطلب می بایست بر اساس توضیحات مندرج در ذیل کارت شرکت در آزمون اقدام نماید و نسبت به سایر موارد در روزهای سه شنبه مورخ ۲۹/۱/۹۱و چهارشنبه مورخ ۳۰/۱/۹۱ از ساعت ۹ صبح الی ۱۴ به نماینده مسئول رفع نقص مستقر در کانون وکلای دادگستری گیلان به نشانی : رشت – فلکه لاکانی – ابتدای خیابان رودباری – کوچه لیفکوئی مراجعه نماید.

۵- محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج شده است .

۶- تاریخ برگزاری آزمون روزپنج شنبه مورخ ۳۱/۱/۱۳۹۱ و شروع فرآیند آزمون راس ساعت ۸:۳۰ می باشد و درب حوزه های امتحانی راس ساعت ۸ صبح بسته خواهد شد و از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درب سالنهای امتحانی ممانعت بعمل خواهد آمد .

۷- داوطلب می بایست در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون نسبت به پرینت برگ راهنما و مطالعه مندرجات آن اقدام نماید.

۸- در زمان حضور در جلسه آزمون ،همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون ،اصل کارت ملی ویا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران

  • فاطمه علیزاده

متن پیش نویس لایحه قانون وکالت دادگستری

فاطمه علیزاده | چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۱، ۰۸:۱۸ ق.ظ
  • فاطمه علیزاده

مدیر کل آموزش قضات خبر داد: جذب 500 قاضی شورای حل اختلاف با برگزاری آزمونی مستقل

فاطمه علیزاده | چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۱، ۰۸:۱۴ ق.ظ

مدیر کل آموزش قضات از ایجاد مرکز جذب آزمون در قوه قضاییه خبر داد و گفت: این مرکز قرار است مستقلا به جذب قاضی بپردازد و برگزاری آزمون‌های مختلف اعم از آزمون کتبی، مصاحبه‌ علمی و ... را بر عهده بگیرد.

 

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامرضا موحدیان در نشست روز سه‌شنبه خود با خبرنگاران تصریح کرد: بعد از برگزاری آزمون تصدی امر قضا در سال 90 ما توانستیم ظرف مدت یک ماه نتایج را اعلام کنیم و در این راستا حدود 1500 نفر که 3 برابر ظرفیت بود، به عنوان افراد پذیرفته شده در مرحله اول معرفی شدند.

 

وی ادامه داد: اوایل سال گذشته 10 کمیته‌ مصاحبه‌ علمی تشکیل شد که این کمیته ظرف مدت 3 ماه با 1500 نفر مصاحبه کرد.

 

مدیر کل آموزش قضات افزود:‌ نتایج مصاحبه‌ علمی 7 و 19 فروردین‌ماه سال جاری از طریق سایت معاونت آموزش قوه قضاییه اعلام شد؛ غیر از استان قم که این کار در حال انجام است. در واقع 952 نفر پذیرفته شده داشتیم که اسامی را به اداره کل گزینش برای بررسی صلاحیت‌های اخلاقی، شخصیتی و سلامت جسمی و روانی ارسال کرده‌ایم.

 

موحدیان اظهار کرد: اداره کل گزینش در نیمه اول امسال قرار است نتایج قطعی را اعلام کند و نهایتا این کار تا شهریورماه طول خواهد کشید. ان‌شاالله تا آن زمان نتایج نهایی تست شخصیتی و روانی انجام خواهد شد تا در نهایت این اسامی برای کارآموزی معرفی شوند.

 

  • فاطمه علیزاده

آغاز توزیع اینترنتی کارت داوطلبان ازمون کارشناسی ارشد از 17 اردیبهشت

فاطمه علیزاده | شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۱، ۰۶:۴۱ ب.ظ

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه با رقابت 622 هزار داوطلب از 21 اردیبهشت ماه، از آغاز توزیع اینترنتی کارت داوطلبان از 17 اردیبهشت خبر داد.

دکتر عبدالله سجادی جاغرق در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه از 16 فروردین ماه قرنطینه سوالات شروع شده است، اظهار کرد: قرنطینه آزمون کارشناسی ارشد 37 روز دیگر نیز ادامه دارد.

 

کاهش تنوع دفترچه‌های آزمون به 130 دفترچه

 

وی با بیان اینکه تنوع دفترچه‌های امسال به 130 دفترچه کاهش یافته است تصریح کرد: میزان تنوع دفترچه‌های آزمون کارشناسی ارشد سال گذشته حدود 339 دفترچه بود.

سجادی با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد طی روزهای 21 تا 23 اردیبهشت ماه در شش نوبت از افزایش 31 درصدی رشته‌ /محل‌های این دوره از آزمون خبر داد و افزود: ظرفیت پذیرش داوطلب متناسب با رشد رشته/ محل‌ها افزایش می‌یابد.

 

احتساب نمرات داوطلبان در چند گرایش برای نخستین بار

 

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار نمرات داوطلبان در چند گرایش مختلف محاسبه می‌شود، اظهار کرد: بیش از 60 درصد رشته‌های آزمون دارای گرایش‌های مختلف هستند البته امسال به احتمال زیاد گزینش داوطلبان در گرایش‌های مختلف توسط دانشگاه انجام می‌شود ولی برای سال آینده در نظر داریم که داوطلبان امکان انتخاب گرایش‌های مختلف را داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعداد سوالات هر درس 20 سوال است اظهار کرد: زمان پاسخگویی به سوالات در این دوره از آزمون تفاوتی با سال گذشته ندارد.

 

امکان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد در نزدیکترین محل زندگی بدون توجه به رشته/شهر انتخابی

 

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از سال آینده داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه بدون توجه به رشته /شهر انتخابی خود می توانند در نزدیکترین حوزه به محل زندگی شان در آزمون شرکت کنند.

سجادی در خاتمه از اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد در نیمه دوم شهریور ماه خبر داد.

  • فاطمه علیزاده