...حقوق نوشت...

نویسندگان
پیوندها
دانشگاه گیلان در پردیس بین الملل از بین داوطلبان واجد شرایط برای دوره های کارشناسی ارشد در 29 رشته گرایش از طریق آزمون ورودی و مصاحبه دانشجو می پذیرد.

داوطلبان باید از تاریخ  30-3-1391  لغایت 13-4-1391 از طریق سامانه اینترنتی آزمون پردیس بین الملل دانشگاه نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارسال الکترونیکی مدارک اقدام نمایند.  پذیرش در پردیس بین الملل دانشگاه گیلان بر اساس امتیازهای کسب شده از معدل دوره کارشناسی ، آزمون زبان عمومی ، امتحان تخصصی و مصاحبه به عمل خواهد آمد .

_____________________________________________________________________________

 شرایط پذیرش
نحوه پذیرش در پردیس بین الملل دانشگاه گیلان براساس سوابق علمی و آزمون داخلی به شرح ذیل می باشد:

 شرایط پذیرش در دوره های بین الملل کارشناسی ارشد پردیس بین الملل

 

1 - دارا بودن مدرک رسمی کارشناسی مورد تائید وزارت علوم،تحقیقات و فناوری 1-1) دانشجویان کارشناسی فعلی دانشگاه ها با ارائه گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا تاریخ 31-6-91  می توانند در آزمون شرکت نمایند.


1-2) داوطلبانی که در آزمون جامع دارندگان مدرک معادل کارشناسی که طی سالهای 1384 الی 1387 با مجوز شورای گسترش وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری شرکت نموده و حد نصاب نمره قبولی لازم را دارا بوده باشند ، چنانچه دوره معادل برگزارشده آنان با مجوز وزارت علوم و یا سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار شده باشد ؛ می توانند در این آزمون شرکت نمایند.


 1-3) بر اساس مصوبه جلسه 748 مورخ 17-11-88  شورای عالی برنامه ریزی آموزش عالی ، دانش آموختگان دوره های معادل کارشناسی پیوسته و ناپیوسته (دارندگان مدرک معادل) به شرط آنکه دوره فوق با مجوز شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری برگزار شده باشد و مدرک معادل آنان مورد تایید وزارت متبوع باشد می توانند با همان مدرک معادل می توانند در این آزمون شرکت نمایند.


1-4)  سهمیه رزمندگان  ( نحوه استفاده از سهمیه رزمندگان )
هر یک از داوطلبان متقاضی سهمیه رزمندگان می توانند بر اساس شرایط خود که در بندهای "الف" تا "ج " دفترچه راهنمای آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل سال 1391 متقاضی این سهمیه شوند.
تبصره1 : متقاضیان استفاده از سهمیه رزمندگان برای پذیرش می بایست حداقل 80٪  نمره آخرین فرد پذیرفته شده از سایر داوطلبین در هر رشته را کسب نمایند.
تبصره 2 : لازم به ذکر است که در صورت وجود متقاضی حائز شرایط ، 20٪ از سهمیه ظرفیت اعلام شده به این عزیزان تخصیص خواهد یافت.
تبصره3 : درخصوص داوطلبانی که فارغ التحصیل دوره های کارشناسی ناپیوسته می باشند میانگین معدل مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و برای داوطلبانی که دانشجوی فعلی مقطع کارشناسی ناپیوسته می باشند میانگین معدل مقطع کاردانی و معدل تا زمان ثبت نام در آزمون (مطابق با فرم شماره 1)بعنوان معدل کارشناسی محسوب خواهد شد.

2- شرکت در آزمون زبان عمومی
3- شرکت در امتحان تخصصی ( جدول دروس ، ضرایب و مواد امتحانی )
تبصره : شرکت در آزمون  زبان عمومی و آزمون تخصصی برای کلیه داوطلبین الزامی است.

4- شرکت در مصاحبه حضوری
5- اقدام نسبت به ثبت نام اینترنتی و ارسال مدارک مورد نیاز در مهلت مقرر
6- دارا بودن صلاحیت عمومی

توجه : متقاضیان براساس امتیاز کسب شده از جدول ارزشیابی و با توجه به ظرفیت پذیرش به ترتیب اولویت پذیرفته خواهند شد.

 

جدول ارزشیابی

مواد ارزشیابی

امتیاز

زبان عمومی

20%

معدل دوره کارشناسی

20%

امتحان تخصصی

35%

مصاحبه

25%

 




  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی