...حقوق نوشت...

نویسندگان
پیوندها

آخرین تغییرات آزمون دکتری مهر ماه اعلام می‌شود

فاطمه علیزاده | دوشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۰، ۰۵:۰۳ ب.ظ
معاون آموزشی وزارت‌ علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری دومین دوره آزمون دکتری نیمه متمرکز در دی و یا بهمن ماه سال جاری خبر داد.

نادری‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار «صنفی آموزشی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه ثبت‌نام آزمون دکتری دو یا سه‌ ماه قبل از برگزاری آزمون انجام می‌شود، درخصوص آخرین تغییرات آزمون دکتری مبنی بر تخصصی‌تر شدن آن، گفت: این موضوع در دست بررسی است و نتایج نهایی تغییرات آزمون دکتری مهر ماه اعلام می‌شود.

آزمون دکتری تخصصی می‌شود

کامران دانشجو، وزیر علوم نیز پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه آزمون نیمه متمرکز دکتری به سمت تخصصی شدن سوق پیدا می‌کند، گفت: در نظر داریم آزمون دکتری به صورت رشته‌ای و یا گروهی برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه نقاط ضعف آزمون دکتری به نقاط قوت تبدیل می‌شود، تصریح کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم که این آزمون در بیش از 100 رشته برگزار ‌شود و در این راستا به صورت جداگانه بانک سوال ایجاد خواهیم کرد تا بتوانیم آزمون را به صورت رشته‌ای برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه در حال برنامه‌ریزی هستیم که آزمون دکتری از حالت «کمی» خارج شود و به سمت تخصصی شدن سوق یابد، اظهار کرد: احتمالا این آزمون همانند آزمون مقطع کارشناسی ارشد به صورت تخصصی‌تر برگزار خواهد شد.
  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی