...حقوق نوشت...

نویسندگان
پیوندها

تا پایان روز شنبه 6500 نفر برای شرکت در آزمون قضاوت ثبت‌نام کردند

فاطمه علیزاده | شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۰، ۰۹:۳۵ ب.ظ
تا پایان روز شنبه 6500 نفر برای شرکت در آزمون قضاوت ثبت‌نام کردند    
مدیرکل آموزش قضات و دبیر کارگروه سیاست‌گذاری، سازماندهی و هماهنگی جذب داوطلبان آزمون تصدی امر قضا از ثبت نام شش هزار و 500 داوطلب تا پایان وقت اداری روز شنبه خبر داد.
غلامرضا موحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره آخرین وضعیت ثبت‌نام از داوطلبان آزمون قضاوت، تصریح کرد: آخرین خبرها حاکی از آن است که تا شنبه ـ 5 شهریور ـ حدود شش هزار و 500 داوطلب در این آزمون ثبت‌نام قطعی کرده‌اند.
وی افزود:کسانی که برای گرفتن رمز عبور و کد شناسایی دچار مشکل شده‌اند باید به بخش فنی که در سایت اعلام شده مراجعه کنند.
مدیر کل آموزش قضات و دبیر کارگروه سیاست‌گذاری، سازماندهی و هماهنگی جذب داوطلبان آزمون تصدی امر قضا در پایان در پاسخ به این سوال که «آیا رشته‌های فقه و حقوق امامیه، شافعی و حنفی که دارای همان مواد درسی فقه و مبانی حقوق اسلامی بوده و مورد تایید وزارت علوم است، حق شرکت در آزمون را دارند یا خیر؟»، تاکید کرد: آنچه که مورد پذیرش قوه قضاییه است، رشته‌های حقوق با تمام گرایشات و همچنین رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی است و دیگر رشته‌ها نمی‌توانند در این آزمون شرکت کنند.
  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی