...حقوق نوشت...

نویسندگان
پیوندها

لایحه قانون مجازات اسلامی به زودی به رئیس جمهور ابلاغ می‌شود

فاطمه علیزاده | شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۲۷ ب.ظ

اللهیار ملک‌شاهی، رئیس کمیسیون قضایی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه لایحه قانون مجازات اسلامی با 51 ایراد از سوی شورای نگهبان مواجه بود ما پس از بررسی‌های گوناگون، ایرادات مطرح شده را برطرف و تذکرات شورای نگهبان را در لایحه قانون مجازات اسلامی اعمال کردیم.

وی افزود: لایحه مذکور طی یک نامه تقدیم رئیس مجلس شد تا به شورای نگهبان ارسال شود، از آنجایی که رئیس مجلس نسبت به لایحه قانون مجازات اسلامی دیدگاه‌هایی را مطرح کرده بودند جلسه‌ای با حضور رئیس مجلس و اعضای کمیسیون قضایی برگزار و دیدگاه‌ها‌ بررسی شد که در نهایت مقرر شد تا لایحه مجددا به شورای نگهبان ارسال شود.

ملک‌شاهی تصریح کرد: در صورت تأیید نهایی شورای نگهبان لایحه قانون مجازات اسلامی به کمیسیون قضایی ارجاع می‌شود تا ما آن را به رئیس‌جمهور ابلاغ کنیم.

رئیس کمیسیون قضایی در پایان با تأکید بر اینکه تمدید قانون فعلی مجازات اسلامی مشکلی را برای محاکم قضایی ایجاد نخواهد کرد گفت: تا زمان اجرای قانون جدید مجازات اسلامی، قانون فعلی در دستور کار محاکم قضایی است.

  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی