...حقوق نوشت...

نویسندگان
پیوندها

برای نخستین بار دانشجوی دکترای پژوهش محور در دانشگاه علامه پذیرش می شود

فاطمه علیزاده | پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۷:۲۱ ب.ظ


 به نقل از خبرگزاری مهر:معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد امسال برای اولین بار دانشجوی دکترای پژوهش محور پذیرش خواهیم کرد.

عبدالله شفیع آبادی افزود: تا کنون فقط دکترای آموزشی پژوهشی در دانشگاه علامه طباطبایی پذیرش می شد ولی از امسال دانشجوی دکترای پژوهش محور هم پذیرش می کنیم.
وی ادامه داد: دانشجویان پژوهشی آموزشی بین 3تا 18 واحد آ موزشی و 18 تا 20 واحد پایان نامه می گذرانند تا مدرک خود را دریافت کنند این درحالی است که دانشجویان پژوهش محور بین 3 تا 8 واحد آموزشی و مابقی دروس را به صورت پژوهشی با یک وزارت‌خانه و یا مرکز می گذرانند.

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی یادآورشد: این دانشجویان از طرف وزارتخانه یا موسسه پژوهشی همراه با یک طرح پژوهشی مورد نیاز آن وزارتخانه یا موسسه وارد دانشگاه می‌شوند و هزینه این پروژه توسط آن وزارتخانه یا موسسه پرداخت می شود و در صورتی که دانشجویان نتوانند در مصاحبه دانشگاه امتیاز لازم را کسب کنند نمی توانند به عنوان دانشجوی پژوهش محور وارد دانشگاه شوند.

  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۱)

خداوندا دستهایم خالی است ودلم غرق در آرزوها -یا به قدرت بیکرانت دستانم را توانا گردان یا دلم را ازآرزوهای دست نیافتنی خالی کن
(( کوروش کبیر ))
به ما هم سری بزنید .
بای.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی