...حقوق نوشت...

نویسندگان
پیوندها
مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه اعلام کرد که شرکت‌کنندگان در آزمون وکالت و کارشناسان این مرکز می‌توانند برای اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند. 

 

به گزارش ایسنا،‌ این مرکز در اطلاعیه‌ای شماره 6 خود آورده است: «ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان شرکت در آزمون وکالت و کارشناسان رسمی سال 1390، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند آن دسته از داوطلبان آزمون وکلا و کارشناسان قوه قضاییه که موفق به ویرایش فرم ثبت نام اینترنتی خود نشده‌اند، از یکم لغایت 3 اسفند سال90 با وارد کردن کد رهگیری در سایت ثبت‌نام می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات و مشخصات خود به غیر از رشته شغلی اقدام کنند. جهت ویرایش به وب سایت آزمون مراجعه شود. بدیهی است این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی‌شود».

بر اساس این گزارش، زمان برگزاری آزمون وکالت مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه 19 اسفند در نوبت صبح خواهد بود و زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی نوبت بعدازظهر همان روز است.

داوطلبان جهت اخذ کارت ورود به جلسه نیز می‌توانند از 10 لغایت 17 اسفند1390 به وب سایت آزمون این مرکز به آدرس judiciarybar.irمراجعه کنند.

  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۱)

سلام
ممنون از اطلاع رسانیتون

پاسخ:
خواهش میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی