...حقوق نوشت...

نویسندگان
پیوندها

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز تاکید کرد که هدف از برگزاری مرحله دوم آزمون وکالت سال 90 این بود که بهترین‌ها را بدون تبعیض و بدون اینکه ذره‌ای اغماض نسبت به افراد داشته باشیم، انتخاب کنیم.

سید محمد جندقی کرمانی‌پور در حاشیه برگزاری مرحله دوم آزمون وکالت سال 90 که در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، به خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: خوشبختانه تمامی شرکت‌کنندگان در این آزمون با نظم و ترتیب خاصی حضور پیدا کردند و صمیمانه از شرکت‌کنندگان سپاسگزارم.

وی ابراز امیدواری کرد که در تصحیح اوراق و منظور کردن نتایج مرحله‌ تستی آزمون وکالت و مرحله‌ تشریحی به نحوی عمل شود که هیچ حقی از کسی ضایع نشود.

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز تصریح کرد: روز پنج‌شنبه نیز آزمون تشریحی با نظم خاصی برگزار شد و همه شرکت‌کنندگان از برگزاری این آزمون راضی بودند.

جندقی کرمانی‌پور با بیان اینکه در طراحی سوالات آزمون تشریحی از حضور استادان به‌نام حقوق بهره‌مند بودیم و در سربرگ‌های آزمون نیز نام طراحان سوالات قید شده بود، اظهار کرد: طراح سوالات در دروس حقوق مدنی دکتر کاتوزیان، آیین دادرسی مدنی دکتر عبدالله شمس، حقوق جزای عمومی و اختصاصی دکتر علی آزمایش، حقوق تجارت دکتر بهروز اخلاقی، آیین دادرسی کیفری دکتر محمد آشوری و اصول استنباط حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر صادقی بودند. این افراد، بهترین اساتید در رشته‌ حقوق هستند و هدف این بود که اساتیدی طراح سوالات باشند که در صلاحیت آنان هیچ شک و تردیدی وجود ندارد.

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز با بیان اینکه 103 نفر یعنی حدود پنج درصد از پذیرفته‌شدگان برای آزمون تشریحی روز پنج‌شنبه غایب بودند، خاطرنشان کرد: این نشان‌دهنده‌ آن است که داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در آزمون وکالت هستند و از میان 2440 نفر داوطلب، این تعداد غایب بسیار کم است.

جندقی کرمانی‌پور در پایان یادآور شد: سعی می‌کنیم هر چه سریع‌تر و حداکثر تا پایان این دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز که 24 فروردین است، نتایج را اعلام کنیم.

به گزارش ایسنا، مرحله دوم آزمون وکالت سال 90 روزهای پنج‌شنبه و جمعه 20 و 21 بهمن‌ماه در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۱)

  • سید مجید عطایی
  • با سلام
    خودآموز هایی در وبلاگ طراحی کردم
    منتظر حضور شما در وبلاگ و استدلال در مورد مطالب وبلاگ هستم
    اگر مایل به تبادل لینک بودید خبرم کنید
    با تشکر از وبلاگ خوبتان
    پاسخ:
    لینک شدید..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی