...حقوق نوشت...

نویسندگان
پیوندها
تا دهم آذرماه سال جاری؛
مهلت ثبت‌نام در آْزمون مرکز امور مشاوران قوه قضاییه تمدید شد

سرویس: فقه و حقوق - حقوق اجتماعی
1390/08/30
11-21-2011
11:06:39
9008-19852: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: فقه و حقوق - حقوق اجتماعی

معاون اجرایی مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه از تمدید مهلت ثبت نام آزمون این مرکز تا دهم آذر ماه خبر داد.

علی ادیبی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این زمینه تصریح کرد: با توجه به استقبال زیاد داوطلبان جهت شرکت در آزمون و تماس‌های مکرر با این مرکز، مهلت ثبت نام تا دهم آذرماه تمدید شد.

وی در مورد تعداد ثبت‌نام کنندگان برای شرکت در این آزمون نیز اظهار کرد: تاکنون حدود 25 هزار نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

معاون اجرایی مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه افزود: در یکی از بندهای مربوط به مدارک مورد نیاز جهت شرکت در این آزمون اعلام شده که داوطلبان مدرک دیپلم خود را باید ارائه کنند. در صورتی که برخی افراد مدرک دیپلم خود را در اختیار ندارند و برای دوره کارشناسی در اختیار دانشگاه محل تحصیل آنهاست، باید گواهی معتبری از آموزش و پرورش دریافت و ارائه کنند تا بومی بودن آنان مشخص شود.

به گزارش ایسنا، ثبت‌ نام آزمون مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه برای وکالت و 12 رشته کارشناسی از روز 14 آبان‌ماه آغاز شده و داوطلبان می‌توانند جهت ثبت نام تا پایان وقت اداری دهم آذرماه به سایت www.judiciarybar.ir مراجعه کنند.

  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۱)

سلام ببخشید میتونید منابع ازمون مشاوران حقوقی رو اعلام کنید؟ با تشکر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی