...حقوق نوشت...

نویسندگان
پیوندها
پذیریش دانشجو در پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران

پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران در سال تحصیلی 91-90 در 42 رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد 500 دانشجوی جدید پذیرش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، پردیس ارس دانشگاه تهران از 15 مرداد در سال تحصیلی جدید 500 دانشجو را در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش خواهد کرد.
بر همین اساس زمان ثبت نام دراین دانشگاه از پانزدهم مردادماه سال جاری در 42 رشته در مقطع کارشناسی ارشد آغاز می‌شود و مهلت ثبت نام 10 روز بوده و مراحل ثبت نام به صورت آنلاین و از سایت رسمی این دانشگاه به آدرس اینترنتی http://www.aras.ut.ac.ir انجام خواهد شد.
علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای ثبت نام در پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران به وب سایت این دانشگاه مراجعه کنند. نتایج بررسی مدارک دانشجویان قبل از تحصیل در 25 شهریور امسال توسط دانشگاه اعلام خواهد شد.
پردیس دانشگاه تهران که دومین سال فعالیت خود را در منطقه آزاد ارس پشت سر می‌گذارد به جذب دانشجو از داخل برای مقطع کارشناسی ارشد و دکترا برای خارج کشور می‌پردازد.
رشته‌های تحصیلی فعال این دانشگاه، ایمنی، بهداشت و محیط زیست؛ باستان‌شناسی، برنامه‌ریزی گردشگری (توریسم)، بیماری‌شناسی گیاهی، بیوتکنولوژی کشاورزی، فیزیولوژی ورزشی، مدیریت ورزشی، ترویج کشاورزی، توسعه اقتصادی و برنامه‌ریزی، پژوهش علوم اجتماعی، حسابداری، حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرم شناسی، زبان و ادبیات انگلیسی، روسی، فرانسه، زلزله شناسی، شیمی آلی، اقتصاد نظری، مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازاریابی، مهندسی محیط زیست و نانو شیمی هستند.
هم اکنون بیش از 3 هزار دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز علمی آموزش عالی منطقه آزاد ارس شامل پردیس‌های بین‌المللی دانشگاه‌های تهران، تبریز، علوم پزشکی تبریز و شعب دانشگاه‌های پیام نور و آزاد در حال تحصیل هستند.
منطقه آزاد ارس در شمال غربی کشور در استان آذربایجان‌شرقی و در نقاط مرزی با کشورهای آذربایجان، ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان واقع شده و بخش هایی از شهرستانهای جلفا و خداآفرین را به مساحت تقریبی 51 هزار هکتار در برمی‌گیرد.
  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی