...حقوق نوشت...

نویسندگان
پیوندها

روز معلم مباااااااارک......

فاطمه علیزاده | دوشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۴:۳۶ ق.ظ

عارفان با عشق عارف می شوند

بهترین مردم معلم می شوند

عشق با عارف مکمل می شود

هر که عاشق شد معلم می شود
  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۶)

روز معلم مبارک.........................
از طرف من به مامانتم تبریک بگو
پاسخ:
مرسی عزیزم....
سلام، تبریک میگم.با اجازه لینکت کردم تو هم اگه دوست داشتی با محکمه لینکم کن.
www.poshtedivareshab.blogfa.com
پاسخ:
منم لینکت کردم....
سلام فاطمه جون
دهنم کف کرد این همه افتخاراتت زیاد بود :دی
تبریک می گم فراوون به خاطر این همه موفقیت امیدوارم همینطوری موفق هم باشی و یه وکیل درجه ی یک بشی
راستی من وبت رو از سایت المپیادی ها پیدا کردم
خوشحال میشم تو هم به ما سر بزنی
فدات موفق باشی
پاسخ:
حتما عزیزم...خوشحال شدم بهم سر زدی...
سلام بازم فاطمه جون
من لینکت کردم
منم خوشحال شدم برات مهم بود و سر زدی
خوش باشی خانوم وکیل در همه حال:دی
پاسخ:
امیدوارم همیشه موفق باشی خانوم دکتر مهندس ....
روزشون مبارک
تبریک میگم اگه خواستی یه سری به وبلاگ ماهم بزن
پاسخ:
ممنون...حتما..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی